Söka arbete...

Idag cyklade jag ju till dagis med minsta, det gick bra, men att gå gick inte lika bra. Efter utbildningen idag så smörjde jag knä och tog en diklofenak tillsammans med en alvedon och klädde mig och började traska... Det gick inte speciellt bra med mitt onda knä då jag inte kan gå som vanligt och då kommer jag belasta nån annan kroppsdel fel och då få ont på ett nytt ställe, så det blev bara 2 km innan jag var hemma igen =(

På utbildningen idag var det 3 st som skulle gå ut & käka så jag följde med och valde då tacobuffe, alltså mest grönsaker, några få chips tog jag, inget annat bröd. Jag tog det jag ville ha, alltså jag gick inte flera gånger.

Vi fick på utb idag, alla en varsin laptop o logga in oss på deras hemsida (dom som har utb) och sen fick vi lite råd om CV & personligt brev, sidor med privata företag med personlig assistans. Så nu ska jag sätta mig för att söka några arbeten som kan passa mig.
Jag vill in på socialinriktning inom personlig assistans helst.

Idag efter jag hade provat att promenera kom ett väldigt sug efter att bara tröstäta eftersom jag inte kunde ut o gå, men jag höll mig... Men jag känner mig tjock o äcklig idag, som om jag hade tröstätit redan.

Min äldsta son ska på klassresa imorgon så jag har packat åt honom, med hjälp av mannen oxå. Det fick mig på lite andra tankar än godis ;)
Nu är jag tyvärr själv med barnen då mannen är och ska spela match o kommer hem sent ikväll, men jag SKA faan låta bli att äta ikväll, jag ska söka några arbeten, lägga barnen, sen tar jag och borstar tänderna och sen går o lägger mig för att se på tv i sängen.

Slänger in en "dagens" senare...


Kommentarer
Postat av: Tilda

värk är så himla besvärligt, krånglar liksom till allting :s

att gå är så himla underbart dock, så det kan kännas värt det, tills man inte kan längre..

godnatt! :)

2011-05-18 @ 21:34:20
URL: http://tildasfreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0