Suck vilken dag =(




Åh vilken dålig dag...

Människorna jag går med på utbildningen är dryga/jobbiga. Jag stör mig lätt på folk som drygar och då går jag gärna undan, men dom har då följt efter. Jag ville bara vara ifred.

Jag har nu tappat min motivation helt sen jag började på utb.
Det är läxor 3 dagar av 5, och över helgen tom...faan vad detta är jobbigt då jag är en sån som inte orkar slutföra saker. Jag har ju kommit på att det har med diagnosen att göra, förr trodde jag att jag var världens lataste människa som går i ett par skor.

Förra veckan började jag gå hos min nya samtalskontakt, helt underbar människa. Jag var där idag igen.
Nästa gång skulle jag få göra nåt test, vet inte vad det handlar om.

Jag har inte tid/ork att ut o gå på mina promisar o då tappar jag motivationen ännu mer o vill bara äta ännu mer =(
Jag gillar att börja dagen med en promis, o jag får då igång motivationen oxå, men nu hinner jag inte gå på morgonen. Idag hann jag gå, men en kort sväng bara, men då tappade jag mitt lilla humör jag hade när jag kom till utb o alla var dryga....några bara babblar o är barnsliga, eller så tjatar/skämtar dom om att jag ska följa med dom ut o röka (hur dom nu kan tycka det är ett sånt roligt skämt), eller tjatar om att jag använder min mobil hela tiden... en tjej höll på picka på mobilen o bad mig att skriva då hon gjorde det för att mobilen då rör sig hela tiden o det blir svårt att skriva för mig.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka dryga människor du har råkat ut för din stackare..Hoppas du blir klar snart så du slipper dom. Jag vet precis hur det e att inte ha tid att träna. Jag har inte kommit igång ännu. Kommer inte upp ur soffan fast jag vet att jag skulle må bättre av av träna. Men barnen och huset och jobbet tar all min tid och sen e det kört. Ha det bra vännen. Kram

2011-05-17 @ 20:23:41
Postat av: my

Nee det är inte kul att behöva dras med dryga människor hela dagarna och man inte ens kan gå ifrån dom heller.



Nee det är inte lätt att få ihop livet med familj, hus , jobb, utb mm allra helst inte med den kaos som är inombords heller.

Kram på dig Jennie

2011-05-17 @ 21:56:51
URL: http://amylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0