Tiden räcker inte till...

Jag som nu gått hemma i över 2 år o haft såå mycket tid... Men tyvärr så kom min motivation igång lite mer än 1 månad före jag skulle börja min utbildning =(
Jag gick ibland upp mot 4 gånger på 1 dag, men det hände inget med vikten. Sen tänkte jag att nu jävlar ska jag minska mitt intag radikalt o ut o motinera o det gjorde jag och på mindre än 1 vecka så stod det -2.6 kg på vågen. hela helgen stod det samma, men sen åt jag pistagenötter o drack vatten innan jag la mig på söndagen o då hade jag gått upp ca 1 halvt kg o där har jag legat.

Nu har jag bråttom iväg på föreläsning, sen utbildning efter lunch så bye...

Kommentarer
Postat av: Miss Cupcake

motivationen försvinner allt ibland, men det viktiga är att man hittar tillbaka till den :) du har ju varit jätteduktig och tappat massa och du går ju promenader hela tiden. och oroa dig inte för att du inte hinner, det gör du allt. plus att man förbränner mer när man gör något, även om det är ett stillasittande arbete. du fixar allt detta, du måste bara hitta balansen i livet :)



kram



2011-05-11 @ 10:24:58
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: camilla

Haha joo de e ju som med skolan, nu har jag inget o göra men när skolan börjar så kommer de ju helt plötsligt vara miljoner saker o göra xD man lir nästan bortskämd xD



Jadu jag har ingen aning faktiskt, hade velat arbeta med ungdomar som har de svårt tror jag, typ lite psykolog aktigt eller med äs på något sätt. ambulans sjukvårdare står också högt på listan. Det är otroligt svårt att veta verkligen:O vad vill du arbeta med?

Jag har jobb på posten i sommar :D



Hoppas du haft en jättebra dag:D

kramar i massor

2011-05-11 @ 15:30:50
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0