Tråkig blogg...

Tyvärr blev denna blogg inte som jag tänkt mig, men jag hade inte tänkt blogga om mitt liv direkt heller, utan mest ha den för att få motivation o kunna skriva dagens intag o dagens träning för min egen skull oxå.
Det blev ju mindre inlägg då jag började min utbildning, jag hinner inte ens sitta vid datorn o kolla mejl eller nåt annat.
kliver upp, lämnar barn åker till utb. sen handla eller går på möten ang. utredningen, sen hem. Där blir det läxor för mig och barnen, matdax, sen träningar för mannen o barnen, sen kanske jag hinner med nån promis, sen är det kvällsfika o godnatt för barnen o då blir det tv o godnatt för mig med.

Men jag fortsätter mina dagens för min egen skull o slänger in nåt inlägg då jag hinner...så får det bli =)

Man hinns inte med det man vill hinna =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0