Tröttnat på mina "dagens"

Jag har tröttnat på att varje dag skriva vad jag äter, då jag faktiskt äter väldigt samma ofta..så nu slutar jag att köra det.

Jag har nu varit o klippt topparna i håret och färgat underhåret mörkt o sen slingat brunt och ljust upptill. Jag gör oftast lika. Fast jag hade längre hår för 1 år sedan, men satt hårmodell och frisören som är en ganska känd frisör från Stockholm lovade att jag skulle ha längd kvar, men jag  blev totallurad så han klippte av mig så kort att jag inte ens kunde sätta upp håret i en tofs. Jag grät mig till söms i flera dagar. Det tog ca 6 månader innan jag kände mig bekväm, nu är jag ganska nöjd faktiskt!
Min huvudvärk gick över då jag var o fixa håret, men nu känner jag att det börjar komma tillbax, så det är lika bra att gå o lägga mig...skulle ha gjort det gör länge sedan, men fastnade här ;P


Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Jag har aldrig insett helt att jag har ätstörningar, men jo så är det nog. Dock skriver jag inte så mycket om just det utan nämner det mer på andra sätt så att inte folk ska förstå. Men om man "läser mellan raderna" så kan man se hur det är.



Du blev säkert kanonfin i håret:)



Sov så gott.

Stor kram

2011-05-25 @ 23:23:48
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se.
Postat av: Sandra

Det var en fotbollsmatch :)

Vad gör du?

Kram

2011-05-26 @ 05:57:22
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Postat av: camilla

TACK hihi vad glad du gör mig :D



Går du upp 7 o e redo att åka 7.30? jösses du måste ha krut i benen hihi :)



Vad skönt att du e nöjd :D kan du inte visa bilder på hur det blev?:D



gillar du inte harry potter? haha jag brukar inte heller gilla sånna typer av filmer men harry potter e riktigt bra, väntar på sista filemn nu :D



Hoppas du sov gott :) jag såg faktiskt också big brother igår, första gången xD lite roligt var de igår haha^^ FREEEZE:P



Ha en fin dag :)

2011-05-26 @ 08:34:43
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♪♫♫

Förlåt, kom på igår när jag skrivit kommentaren att jag glömde svara på din fråga om min nacke - tur att du påminde mej igen.



Jag har ont i nacken ja, var till läkaren, men han undesökte inte ens utan skrev ut några tabletter som inte hjälpte ett smack. Så jag vet inte vad det är för fel på den. Den är oehört stel och det blir inte bättre av att röra på den snarare sämre (trodde ju att lätt träning och stretching skulle hjälpa). När jag böjer nacken framåt blir jag jätte illamående och så uppkommer ett tryck bakom ena ögat och så går det upp i huvude (har oehört svårt för att förklara).



Vad är det för problem du har med din?♥



Nej vad tråkigt för dej att din inte var bättre utan att det bara var alvedonen och iprenen som gömde dina sjuksymtom för stunden. Försök vila och plugga i omgångar. Det är ju ändå rätt bra att ni har självstudier för då missar ju ju inget genom att vara hemma.



Hmm, konstigt att inte länken fungerade:S För jag har skrivit in rätt adress. Fungerar inte denna heller?



Stor krya på dej kram

2011-05-26 @ 09:07:04
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Men vad skönt att de äter frukost på dagis, de måste ju verkligen kännas bra så ni inte behöver stressa med de om morgonen :)

Haha e dottern morgontrött?xD



åå de förstår jag :/ får hoppas du hittar en liknande bild på nätet då hihi :D



Haha okey :P jag tyckte bb var skoj igår faktiskt xD



Nää fy att vakna med huvudvärk kan försötra hela dagen tycker jag :/ hoppas den släpper.



Idag är de typ halvklart o runt 14 grader..massa moln:P hur har ni?:)

Idag ska jag till sjukgymnasten o sen har jag inget mer planerat direkt :/ lite småtrist menmen xD så tråkigt när alla andra jobbar :/

Åå vad kul med shopping, har du hittat ngra klder? eller e de till barnen du ska ha kläder?:)



Hoppas din dag bli underbar :) kramar

2011-05-26 @ 09:22:22
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♪♫♫

Tack för ditt svar om din nacke. Jag kanske borde kolla upp min med en sjukgymnast då först och främst. Det konstiga är att jag sa till läkaren att jag haft problem mer eller mindre i flera år (började få ont efter en avfallning från hästen). Men som sagt, han skickade in mej vidare på röntgen heller. Bara tabletter och läkarfobi som jag har var jag en snäll patient sa tack och gick - borde kanske ha käftat emot:S

Hur fungerar det för dej nu och så?



Är man sjuk så är man och då är det vilodagar som behövs.

Du har hela sommaren på dej att träna och gå mysiga kvällspromenader i solen.



Var rädd om dej♥



Kramar♥

2011-05-26 @ 09:46:29
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0