Typiskt :(

Det känns så tråkigt att vi nu fick ledigt en hel dag för att plugga till provet vi ska ha imorgon om "lagarna" och då är jag sjuk :(
Jag som så gärna vill ta mina morgonpromisar, det hade varit perfekt nu. Sen hade jag kunnat plugga för att sen ta en lunchpromis oxå, men jag kan inte ut o gå nu med denna huvudvärk.
Jag ska snart sätta mig o plugga på lite, sen vila, sen måste jag även iväg en sväng för att handla avslutningskläder till barnen så jag har det klart.
Sen får det bli lite mer plugg innan barnen kommer hem för då är det inte lätt att läsa nåt ;)


Måste börja packa inför helgen oxå då vi ska till stugan...det ska bli skönt!
Tyvärr kommer min äldsta sons pappa hem över helgen så han ska inte följa med till stugan, han vill vara med pappa som han inte träffat på ca 3 veckor nu.



Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Jag har gått med det här flera år innan jag ens tog mej i kragen och gick till läkaren typ i julas, men vad hjälpte det. En del verkar inte ha viljan attt hjälpa folk konstigt nog. Och det är ju inte så att man springer till en läkare om man inte måste så de få gångerna jag går dit hade det ju varit trevligt om man hade blivit tagen på allvar:(



Trist att du varit sjuk så länge i förkyldningar och så. Men försök att ta lite lätta promenader, bara att röra på sej håller ju igång förbränningen så det behöver ju inte vara värsta passet när du tränar♥



Vad är det för plugg du har att göra?:)

kramar

2011-05-26 @ 10:55:32
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0