Borderline & graven...

Idag var jag på mitt sista möte hos psykologen i utredningen. Han sa att jag inte uppfyllde kriterierna för Borderline, jag blev glad att höra det! Nu är en sak ur världen...hoppas jag slipper vänta så länge innan jag får svaret på ADHD:n för nu vill jag börja trassla upp alla mina problem och börja leva!
 Så här känns det att ha Borderline...svart eller vitt

Efter jag varit på mitt möte skulle jag ringa en av lärarna vi har i utb för att kolla om jag behövde komma in. Det behövde jag inte, för dom var klara med föreläsningen dom fått haft, så jag blev ledig med giltig frånvaro så jag får iaf närvaro för denna dag =) Det var skönt att höra...

Jag åkte därför till graven till min älskade barndomsvän...
Solen sken och kände ett lugn av att få komma till henne o sitta hos henne, det är så fint o lugnt!

  
Ett budskap med alla dessa stenar betyder enligt min mening att en sten har lättat ur hennes hjärta....
Hon är såå saknad av oss alla!!!

Nu ska jag ta en promis innan jag hämtar yngsta sonen, för den äldsta sonen kom hem från sin skolresa för en stund sedan...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej vännen. vad skönt att höra att du inte har det( kan ej stava ordet) Håller tummarna för nästa möte. Hoppas du får klarhet i allt. Själv ska jag enligt han själv få höra resultaten och gå igenom utredningen nu på onsdag..Har en stor klump i magen just nu..Handin får jag vänta med tydligen då Landstinget inte kommit på vem som ska betala den..Så till hösten kanske..

Ha en härlig måndag vännen....

2011-05-23 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0