Utbildningens första dag gjord...

Dagen idag började inte bra, kom försent...är ju tidsoptimist :(  iof bara ca 3 min, men ändå, inte kul!
Sen har dagen gått fort men med j*****t mycket hela tiden, inte en lugn stund.
Har mått ganska dåligt efter utbildningens slut idag, den var bara mellan 9-12 sen har det varit läxa o stess över allt som måste göras + att jag känner press över att jag inte kommer att klara läxan.

Jag har inte velat gjort annat än ätit idag heller känns det som. Dagens kommer i nästa inlägg =P

Här kommer en bild på järnvägen jag går vid i min skogsrunda:



Nu blir det tv i sängen då mannen har en kompis här o kollar på fotboll... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0