Hektisk dag som vanligt, med mycket på agendan ;)

Idag har vi redovisat på utbildningen, det gick bra.
Det som nu väntar är provet på fredag om "lagarna"...det känns jättenervöst eftersom jag känner att jag inte pluggat och vi heller inte jobbat så mycket med det på utbildningen, vi har ju mest fått kopierade papper ur en bok som vi fått läst igenom hemma som läxa o sen gått igenom lite på utb. men inte fått arbeta med så det fastnat i hjärnan......inte på mig iaf =(

Vi fick sluta tidigare då vi redovisat klart idag. Jag åkte då och handlade, sen hem. Tog en promis med grannen. 

Sen har jag:
* rensat poolen
* kollat med mat som ska med till stugan
* sett till att barnen fått kvällsfika
* att dom lagt sig
* fixat matlåda
* läggt fram kläder till imorgon åt barnen
* gjort matsäck till dottern
* läggt på poolskyddet
nu väntar min lista från igår med el-avtal & köpa måltidsersättning, kolla igenom inför provet,  slänga in en "dagens" och se på tv för att varva ner

Så på återseende...


Mycket att göra... ;) japp...

Kommentarer
Postat av: Emily

väldigt vad mycket du har gjort idag! men jag älskar sådana dagar. för tillfället skriver jag en uppsats och sitter mest hemma på röven, vilket inte passar mig alls. längtar tills jag får börja jobba i sommar, då är det full rulle varje dag :)

2011-05-24 @ 20:35:07
URL: http://misscupcake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0