Utredning på schemat...

Har varit vaken sen kl 7 ca, lämnade barn sen blev det faktiskt ingen PW... Sparar mitt onda knä till kl 14 ist ;) då min granne slutar jobba o vi ska ut o promenera.

Jag har sen kl 8 suttit vid datorn o gjort olika saker, mest letat protein. Har nu mejlat runt till olika internetbutiker som säljer protein o frågat vad dom har att rekomendera =)

Ska iväg till psykologen jag går hos för att göra utredning om ADHD & Borderline kl 11... men innan dess ska jag äta frukost, även om jag vill minska mitt intag så vill jag inte bryta ner min muskelmassa så jag tar alltid en proteindrink då jag kliver upp, men sen väntar jag till jag blir hungrig, eller som idag då jag ska bort så måste jag ju äta innan jag åker för annars går det för långt mellan intagen o då bryter jag bara ner kroppen.

Jag hoppas idag få lite mer klarhet i min utredning, hur det går och hur långt jag har kvar innan jag får mitt svar?? Jag hoppas att jag kommer att bli klar innan sommarn... Jag hoppas även att jag kommer att få hjälp med medicinering så snart detta blir klart. Hoppas på concerta, då jag hört mycket gott om det :)

Här kommer en fråga: Har ni nån diagnos & vilken/vilka isf?

På vågen går jag neråt varje dag, jävlar vad motivation jag får av att tala om här i bloggen vad jag äter...jag vågar lixom inte fuska ;))





Det är inte lätt att få fastställt olika diagnoser, ibland förstår man inte ens läkaren man träffar ;) Även om dom talar svenska, jag är ibland trög när det gäller att förstå vad dom precis sa (men det är just det jag kommer att få hjälp med när/om jag får min/mina diagnoser)


På återseende o ha en bra dag alla

Kommentarer
Postat av: Miss Cupcake

då förstår jag självklart att ditt självförtroende inte är på topp, men förhoppningsvis blir det kanske bättre om du får en diagnos och stöd. jag håller tummarna för dig! :)



jag tror att du måste hitta problemet till varför du har en osund inställning till mat och träning. varför tar det emot? det kan säkert ha en koppling till att du mår dåligt också. då tror jag att du kommer få ett svar, även om det inte är enkelt. jag har jobbat med min självbild och min inställning till mat i många år nu och jag misslyckas fortfarande, men det viktiga för mig är att se när jag misslyckas och varför för att sen kunna motverka ett liknande beteende nästa gång. det är kanske svårt att förklara, men jag tror att bara du får diagnos, hjälp och stöd (om det nu är det som är problemet) så kommer allt gå så mycket lättare för dig! :)



sköt om dig! och skönt att vågen pekade neråt iaf :) kram

2011-05-05 @ 13:02:20
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: camilla

Hoppas utredningen går bra :)??



Ja att folk tror på en betyder ootroligt mkt.

Härligt med barn :D arbetar du förresten?:)



oj de måste vara otroligt tufft:/ hoppas allt kommer kännas lätter innom kort.



ser fram emot att höra från dig snart igen :)

kramis o ha en trevlig promenix

2011-05-05 @ 14:02:54
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Linda

Jag har en personligehetsstörning även kallad borderline. Sen har jag anorexia, PTST.

2011-05-05 @ 18:19:38
URL: http://peaklinda.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Usch det låter tufft, samtidigt som det är bra att bli utredd för att kunna få en diagnos och behandling..



Jag lider av den psykiska sjukdomen dystymi och har även ett svårt självskadebeteende.

2011-05-07 @ 17:49:50
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0