Vart tog tiden vägen???

Jag som var i full gång med att ut o gå mycket, det gick bra med viktnedgången, motivationen var på topp!!
Jag blev mer motiverad när jag startade bloggen. Sen började jag på utbildningen och all tid försvann... jag hinner inte gå på morgonpromis, har inte samma ork/energi eller tid att gå på em/kväll.

Min motivation/ork/energi får jag mycket från min morgonpromis, sen blir jag trött och slut av utb + min utredning som är pågående i mitt liv just nu.
På em/kväll/helg har barnen aktiviteter/träningar mm + att mannen har träningar/matcher i veckorna och även helger så det känns som om jag inte har nåt liv.

Jag som alltid suttit mycket framför datorn, har inte ens tid att sitta här nu heller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0