Veckans vägning...mm



Efter en helg av njutning av både godis, ostbågar, grillat & alkohol (som jag avstått från i 3 eller 4 veckor) så hade jag igen gått upp till 60.0...
Igår hade jag en egentligen ingen dålig dag i måendet, men det hände mycket ändå som gjorde att jag tröståt, så det blev smaka av barnen från deras glass från MC Donalds som dom får gratis från MC Donaldsklubben, vi tog  en tur dit efter minstas fotbollsträning + att vi köpte bara strips o doppa i ketchup (ajabaja)

Har inte mycket tid just nu att blogga, det är så mycket hela tiden, fotboll, utb, möten, snart sommarlov för barnen mm...
Idag åkte dottern på klassresa. Åh så hon sett fram mot detta, hoppas dom får det fina vädret kvar som vi nu har, eller just nu skiner inte solen, men du kan gå i kortärmat för det är varmt...solen kommer nog fram mot dagen hoppas jag.

Nu kastar jag i mig frukost medan jag skriver inlägg o ska åka om 5 min för att hämta en tjej i utb som bor nära mig, frukosten består av fil, musli, linfrö o russin, har när jag klev upp druckit en proteindryck.
Nu måste jag ta tag i detta med att äta mindre igen, o låta bli gotta

Ihelgen blir det mycket igen, fredag fyller min kusins barn så då är vi bjuden på grillat, sen på lördag är vi bjuden till min kompis sen många år tillbax till deras nyinflyttade hus som dom rustat upp innan inflytt, oxå på grillat...härligt när det händer nåt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0