Äntligen medicin...

Då var det lääängeseeedan jag var här igen då ;O

Sen sist så har jag nu äntligen fått börja introducera ADHD medicin iaf, men det går segt, jag tycker mig själv inte märka nån skillnad alls när jag tar medicin. Varje onsdag är jag på besök och tar blodtryck mm och får då höja dosen varje gång. Nu på onsdag så får vi se om dom höjer ytterligare....


Saknar min ängel i himlen som bara den<3<3<3 Du fattas mig<3<3<3
Önskar att hon kunde komma tillbax!!!
Jag kommer alltid älska dig!!!



Vikten går bra eller hur jag ska säga ;P
Jag väger nu 52.2 kg, mitt mål var ju 55 kg, men kunde tänka mig att gå ner till ca 52 kg för att ha lite att pendla mellan =P
Det verkar som om jag bara fortsätter att gå ner även fast jag inte försöker gå ner mer nu, jag äter fortfarande gotta, men inte lika mycket som tidigare, det lixom kommer o går suget...



Går för tillfället en kurs genom ams 2 dagar/veckan, 3 timmar åt gången. Söker fortfarande jobb o bara längtar att få komma ut o jobba o få en LÖN!!!

Har tyvärr blivit mer nattuggla än förr, ska nu försöka gå o lägga mig, ska ju upp med 2 av barnen imorgon för att lämna dom innan jag själv ska på min kurs :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0